總網頁瀏覽量

2009年3月3日 星期二

骨枯了-- 缺血性壞死(Avascular Necorsis(AVN))--第四篇

一直都是由一位姓黃的醫生幫我安排手術的, 我一直都以為要兩隻腳同時做手術, 還沒有想到手術後如何生活的問題, 但所有文件都已經簽好了, 只是等待下午的手術.  誰知到了中午, 突然有一位鄭醫生來到我床前跟我說, "你會否考慮先做一隻腳, 另一隻腳兩個月後才做呢?" 他解釋道如果只做一隻腳, 手術後我的活動能力會大很多, 因為有拐杖的幫忙, 但如果兩隻腳同時做了, 就連上廁所也要人幫忙呢. 我聽了後才恍然大悟, 當然也立刻決定先做一隻腳(左腳)了, 心裏很感謝這位醫生呢! 做完手術以後, 到後來醫生巡房, 才發現原來這位醫生就是骨科的高級醫生呢! 能遇到這樣的好醫生, 我真感到很幸運呢!

3 則留言:

  1. 請問你是咪被安排在政府做呀?

    回覆刪除
  2. 係呀, 這只是一個小手術罷了. 在骨頭裏開一個洞, 有多些空間令血管流通多些, 以減慢骨枯的速度.

    回覆刪除
  3. 謝謝你的回覆....提提你, 你要在我的留言格上按回應 - yahoo 會自動email 到我郵箱, 我才知道你答左我架....這樣, 就唔會漏左麻~~
    [版主回覆03/06/2009 15:34:00]哈哈, 其實係我成日按錯掣, 所以你會見到我好幾次都係咁.

    回覆刪除