總網頁瀏覽量

2009年3月5日 星期四

第一次減壓手術

還記得手術當天是03年7月9日, 未做手術前, 還以為會頗辛苦頗痛的(因為以前做過開肚手術(13針呢), 異常辛苦), 但今次做完手術醒來以後, 只覺得傷口有少許痛(6針), 整個人卻很精神呢, 感覺真好! 第二天開始已經有物理治療師教我做各種動作以鍛鍊肌肉, 第三天更要我用架扶助, 開始學行.  開始的時候其實頗困難的, 因為做手術的腳不能觸地, 要靠右腿及雙手支撐整個人, 雙手被助行架弄得很痛. 到了第四天, 那治療師帶來了兩枝拐杖給我, 又再從新教我用拐杖呢, 我最初也覺得難以應付的, 很容易東歪西倒, 但因為治療師的一句說話, 我的手腳立即開竅了, 這句話就是,"你再唔學識用, 有排都出唔到院呀", 哈哈, 到了第五天, 我如有神助地, 已經能將拐杖應付自如了. 就這樣, 也給安排出院了.

2 則留言:

  1. 想問做左減壓手術之後, 痛楚會否改善呀? 你好叻, 可以忍到今時今日. 有時我都會感到好無助, 唔知幾時個病又會轉差. 上次經歷仍印在腦海中, 我家2個小朋友又細~~

    回覆刪除
  2. 沒有了之前的坐骨神經痛, 只有傷口痛, 但之後就持續有間歇性的腰痛和腳痛, 到了今天, 變成了兩隻腳也有坐骨神經痛, 但因為有針灸的幫助, 痛楚也減輕了一些.  其實在病得最辛苦的時候, 也會覺得好無助, 但我會諗住, 一切都會過去的, 就唔會再咁灰心,再做一些自己喜歡做的事去分散精神, 就不會再自己鑽牛角尖了. 你就更加要努力, 因為你還有兩個小女孩在支持你呢, 我相信她們也感受到媽媽的辛苦, 所以也會很"生性"的. 我絕對相信, 保持心情愉快, 一定能戰勝病魔的, 如果連自己也失去信心, 便很容易被病魔打敗. 大家一齊努力吧! 笑多d 啦!

    回覆刪除