總網頁瀏覽量

2009年3月11日 星期三

兩年的物理治療

不需再用拐杖後, 其實腰和腿一直也在痛, 在物理治療部做了差不多兩年的物理治療加水療, 得到的竟然是一句說話"我再也幫唔到你" 多麼絕望的一句說話......


幸好有一位比較相熟的物理治療師幫了我一個大忙, 他教我用一種醫療用的膠帶, 叫adhesive tape的東西紮起膝蓋的位置, 又真的令我行路時減少了很大痛楚, 只可惜他不能長期提供膠帶給我, 我唯有自己到藥房購買了.


找了好幾間, 最後要在Watxons訂貨才有, 價錢也頗貴, 貼上膠帶前要用一種藥綿, 撕掉膠帶又要用另一種藥綿, 平均每貼一次膠帶, 便差不多$10, 多麼貴啊! 但還是要買呢, 幸好我不是經常痛, 所以也不會用得太快, 最記得是我06年年尾結婚那天也是靠這膠帶才撐了一整天呢, 當天還整天穿着波鞋結婚呢, 哈, 又是另一個難忘回憶.


1 則留言:

  1. 持續兩年的物理治療....多漫長的路啊! * v *
    [版主回覆03/17/2009 16:08:00]每次去都係"fing"下腳, 做下熱敷, 再唔係就做下水療, 可惜做極都唔好, 真係好失望架.

    回覆刪除