總網頁瀏覽量

2008年12月23日 星期二

急症室

不幸地, 我此等長期病患者, 如在覆診期以外的時間有什麼病痛, 都有很大機會要光顧急症室, 當然可以光顧外面的私家醫生(傷風感冒還可以), 但倘若是其他較麻煩的病痛, 還是要回到有自己詳細病歷的醫院較好.


昨日又要到這個我最不想到的地方, 唉, 我被分流為"次緊急", 最初燈箱顯示要等一個半小時, 誰知由於天氣突然轉冷, 等待期間見到很多公公婆婆被救護車送到急症室, 所以令到等待的時間更長, 再等, 燈箱顯示要等兩個小時, 又等, 變成兩個半小時, 然後又變成了三個小時, 再加上午飯時間, 又要再等, 一等........就得差不多四個小時.  倘若病人被分流為"非緊急"的話, 便要再比我多等一小時, 亦即是五個小時.  幸好最後不用留院, 但我都一早執拾好住院的用品了, 以防萬一.


我其實不太明白, 倘若被分類為"非緊急", 為何還要在這裏浪費時間呢, 倒不如到外面看私家醫生, 不但可以快些得到治療, 餘下的時間還可以回家到床上好好休息呢, 呆呆的坐在急症室, 呼吸着的都是病人的病菌, 不病才奇怪呢? 難道私家醫生真的貴那麼多嗎? 現在急症室也要收一百元了呢!  除非病人真的那麼想住醫院, 又或是領取綜援吧!


4 則留言:

  1. Happy New Year !! 祝你同你老公身體健康﹐每一日都開開心心﹗

    回覆刪除
  2. hello,無意之中發現你的到訪,原來是同道中人.只想打個招呼! 我都是最唔想去的地方就是急證室. 聖誕節有一晚半夜兩點,突然肚痛,又嘔.本想打電話call 白車,幸好有一閃之間有些好轉,大嘔一場之後,就左好多.如果唔係,我唸我都要白等5個鐘.

    回覆刪除
  3. 有次有個'麻甩佬'o係急症室發晒癲罵人等得太耐,連'差人'先生要睇實佢..我心諗我都要係甘等..佢竟然因帶左隻介子吾上吾落除吾返黎'罵人',後來那差人幫佢除左..吾知佢有冇要求醫院refund 1舊水.
    [版主回覆01/16/2009 18:11:00]係醫院等得多, 其實見過唔少呢d人, 成日係度話等得耐, 覆診都係咁, 跟住成鬼日係度瓜瓜嘈, 真係好煩, 我心諗, 就算你去睇私家醫院都要等啦, 何況係公立醫院.

    回覆刪除