總網頁瀏覽量

2009年1月5日 星期一

海南之旅

成兩個禮拜無上網啦, 休息左一大輪, 都唔係咁舒服.  成個假期雖然有老公攞假陪住, 但係都無乜mood.  


Boxing day仲晨早飛左去海南島四日三夜, 但係日日落雨, 而且好大風, 根本凍到落唔到水, 無乜野玩.  諗住搭一日長途車去奶奶想去既水庫, 點知一條路就剩係電單車入到, 而另一條路又咁啱封左, 白白咁坐係架窄到死既Van 仔裏面, 由朝早八點半坐到夜晚八點半, 簡直有想死既感覺, 但係發現原來海南島都真係幾大, 我地坐左咁耐車, 都只不過行左三份一個島咋.


其實係酒店裏面都幾舒服既, 間房加錢upgrade左之後都唔錯, 可以真真正正咁hea下, 最慘係無乜食肆可以揀, 除左酒店間餐廳係比較好之外, 其他酒店外判既餐廳簡直係"不知所謂". 好彩酒店間餐廳都多元化, 有中, 西, 日三種菜式任揀, 但係佢d日式野就認真麻麻, 好彩中式同西式野都幾好味, 而且唔貴.  我地差唔多餐餐都係呢度食.  食晚飯期間仲會有live band 唱歌tim. 我諗成個trip 我最enjoy 就係呢樣野.


希望新一年真係能夠身體健康啦.  又就嚟農曆新年啦, 又要執屋拜年同派利是啦.


4 則留言:

  1. 我去海南島(三亞)個陣仲未有病 , 而家陽光海灘完全冇我份lu! 有冇相睇下呀? 我都祝你身體健康!
    [版主回覆01/06/2009 22:27:00]因為我都無乜出去行, 同埋日日落雨, 所以都無乜影相呀.  你話陽光海灘都無你份, 莫非你都係SLE?

    回覆刪除
  2. oh!! no wonder you ddint update your blog la. so happy wor, went to 2 places - Australia and Hainan.  Im going to Aust in March, just for 2 wks, see if I can meet Pik, but I think probably not, cuz she's in Sydney. I don't think I would fly over to just see her la! heheeheh.
    [版主回覆01/06/2009 22:28:00]I saw her in facebook wor, she is in Melbourne ar. And she has gone to the same place as me too, haha!

    回覆刪除
  3. I've never been to Hainan, an former colleague of mine said that is a beautiful place, specially those beaches wor! I saw some photos of her trip... it looks ok ah. Yeah, Lunar New Year is coming, I'm looking forward to it!! heheeh and also waiting for your 利是
    [版主回覆01/06/2009 22:29:00]So, u better come to 拜年 la, haha!

    回覆刪除
  4. 哈, 我是呀, 同你一樣咯 (sle) 我向自己blog 到寫左d病史, 你得閒去睇下丫!

    回覆刪除