總網頁瀏覽量

2008年12月16日 星期二

旅程的第四天(塔斯曼尼亞)


晨咁早起身, 因為要趕住搭飛機去塔斯曼尼亞.  一落機, 就要俾隻生果狗聞下有無帶生果入境(因為佢地好嚴格, 唔俾帶任何生果入境).  各自取回行李後, 又上左架Van仔, 開始行程嘞!


第一站先去芝士廠, 有好多芝士, 仲有好多種味道(Wasabi味, Lavender味, Red Chili味, 咖喱味......), 又有得試食, 不過最後都無買到, 我驚Keep唔到溫度會變壞.


終於有晏食, 我叫左Fish & Chips, 老公就叫牛肉批, 味道ok啦. 食飽就去左鐘乳石洞, 由於我唔係好行得, 而且剛落完雨, 路面濕滑, 比較危險, 所以我同老公無入去, 唯有係洞口影下相, 等其他團友行完再俾相我睇啦, 等左差唔多一粒鐘(其實個度都幾凍, 仲間唔中灑下雨tim)


再搭車去搖籃山個鴨子湖度, 睇住架車沿住山路上完山又落山, 好多樹, 樹又好高, 差唔多到既時候, 司機突然停一停車, 原來路邊有隻野生袋熊(Wombat)係度, 佢眼望望我地架車, 然後擰轉面, 斯斯然咁行入草叢度, 好得意.  車繼續行, 我就勁留意路邊, 今次竟然俾我發現到另一隻Wombat, 佢係水渠邊食緊條好青既草, 佢個食相勁可愛, 可惜影唔切, 司機又開車嘞, 激死!  終於到逹鴨子湖, 望落出面勁凍勁大風, 我即刻著多件衫, 着埋手套同頸巾先落車, 仲帶埋把遮, 因為天陰陰.  嘩, 一落車, 真係勁大風, 吹到企唔穩, 影左幅相即刻開始行, 點知行唔夠十分鐘, d雨就開始嚟, 大風又大雨, 我同老公頂住把遮一路行番架車度, 已經成褲濕哂.  原來頭先唔係落雨, 係落霜, 因為當d雨落左落塊面度先知係霜, 真係凍冰冰!


唉, 成褲濕哂, 勁唔舒服, 但係行程都要繼續. 下一站係Sheffield, 即係Eason拍"我的塵世美"畫左幅畫個度.  真係周圍都係畫, 好多幅牆都有畫, 不過因為我地唔夠時間, 所以無去搵Eason 幅畫, 好彩我地無團友係Eason fans.


終於可以回程食晚飯, 但竟然係西式既中餐, d野勁難食, 但間舖頭好旺, 原來仲係攞奬餐廳, 真係唔明, 可能外國人覺得好好食啦.  我地加錢另叫一碟清炒菜心先叫做好食d咋, 勉強食完終於可以返酒店啦.


1 則留言:

  1. beautiful photos!!!! Tasmania so beautiful!!!!
    [版主回覆12/17/2008 19:28:00]真係好靚架, 你都過去玩下啦.

    回覆刪除