總網頁瀏覽量

2008年12月17日 星期三

旅程的第六天(塔斯曼尼亞)


早上起床, 竟然下着頗大的雨, 有點擔心.  食過早餐後出發到鮑魚廠, 幸好係室內地方, 好彩好彩.  見到很多鮑魚(領隊說塔省的鮑魚較平, 她自己也會購買很多), 職員亦很快將零售的急凍鮑魚拿出來給我們揀, 領隊第一時間已經將最大隻的全揀掉了, 其實有青邊鮑與黑邊鮑, 而青邊鮑味道較可口, 我兩款也揀了數隻以作比較.  一會兒後, 職員又拿出罐頭鮑魚, 還有急凍三文魚片.  經過一輪掃貨以後, 就去埋單了.  誰知老闆再拿出乾鮑來, 但個子頗細小, 領隊見飾櫃裏有較大隻的, 竟然開口叫老闆賣給她, 二話不說已將櫃內的大乾鮑全掃走了, 實在極度瘋狂.


離開鮑魚廠, 雨還在下, 但我們要去果園摘水果, 又好好彩, 一到埗, 雨停了, 哈哈, 唔使攞住把遮摘士多啤梨, 真開心!  個園主勁好人, 本來明日開始先會摘車厘子, 佢竟然俾我地今日都有得摘, 所以我地有兩種水果, 仲要係我最鐘意個兩種.  從樹上即摘即食的水果簡直係無得頂, 勁甜勁多汁勁好味, 就算係日本的超甜士多啤梨都無得揮! 真係好滿足!


離開果園, 要食晏了, 到了蠔場, 可惜我唔食生蠔, 如果唔係一定好happy, 因為d生蠔好新鮮, 又多又平.  食飽就由職員帶我地去睇佢地如何運作, 仲有得試食tim.


離開蠔場, 到最後一站嘞! 去樹頂漫步, 吊橋掛係半空中, 望到好多超粗樹幹既大樹, 有d已經有百幾年歷史, 好壯觀呀!


這趟澳洲之旅, 本來叫8天團, 實際上有兩天都在搭飛機, 但還是令我很難忘, 當中包含了很多的幸運, 高興與滿足, 實在不容易再遇到另一次這樣的旅程和一班要好的團友.


 


2 則留言:

  1. 未有SLE o係HK buffet食1打左右都吾多掂,入左SLE門仲敢..
    [版主回覆01/18/2009 00:14:00]但係我依然都成日去食魚生, 哈!

    回覆刪除
  2. 魚生我都OK!生蠔d菌勁好多not OK ga!(不過我再去澳洲的話..吾知忍吾忍到 ),你'吾好'吾使煩.

    回覆刪除