總網頁瀏覽量

2008年12月16日 星期二

旅程的第五天(塔斯曼尼亞)


今天的行程比較輕鬆, 先到農場, 再到受保護動物園睇動物.


其實每日搭車望到周圍都係農地, 有好多牛好多羊, 真係好想去摸下佢地, 今日終於有機會嘞!  一去到, 就見到兩隻牧羊狗好興奮咁追住我地架車, 農場主人就上車同我地環繞佢個農場一次, 作簡單介紹.  佢話主要有三個收入來源, 第一係農作物(包括合法罌粟), 第二係畜牧, 第三就係做遊客生意(即係我地).  佢整左五間屋專係俾遊客租住體驗下農場生活, 收費其實同租酒店價錢差唔多.  佢個度有條河, 河水好清, 可以就咁飲, 佢仲幫我地載咗一支tim. 


我地好好彩, 佢地一年只得六日剪羊毛, 我地咁啱撞正呢個時間, 所以又有得睇.  睇住隻羊好不情願咁被夾住, 然後就任由宰割, d毛轉眼間就被人剃哂, 如果剃緊既時候佢郁, 就會剃捐d皮膚, 唉, 睇到我好肉赤.  睇完仲有牧羊狗趕羊表演, 兩隻狗真係好勁, d羊又真係好似儍儍地咁, 你會好明白乜野係羊群心理, 因為你睇到d羊好似盲頭烏蠅咁完全唔知自己想點, 好好笑, 總之就"走阿走".  午餐其實都係農場食, 佢地會整牛扒或雞扒, 任君選擇, 但係我發現係塔省呢度總係食雞好味過食牛.  其實個農場主人好識搵生意, 佢整哂website, 又嚟過香港聯絡d旅行社, 真係有生意頭腦.  離開農場就去動物園嘞, 真係有d唔捨得.


去到動物園, 滿心期待都係想睇下塔省獨有既Tasmania Devil.  一入到去, 就即刻睇到樹熊嘞, 佢俾個職員抱住, 唔可以俾其他人抱, 真失望. 但轉頭又有驚喜, 有隻小袋鼠走左出嚟, 於是我俾d糧餵佢, 佢一手抓住我, 然後就食阿食, 好得意. 跟住去睇Wombat, 點知佢瞓到隻死豬咁, 好彩之前睇到野生個d, 如果唔係實會失望呀.  終於睇到Tasmania Devil嘞, 佢地咁啱開餐, 好精神咁追嚟追去, 毫無紀律可言.  不停係度搶肉食, 追下又叫下, 好似睇緊閙劇咁, 真係好好笑又好開心.  最後睇埋"依苗"鳥就走, 佢地好似駝鳥咁, 其實我唔知有乜分別.


回程又去食中餐做晚餐, 本來無乜期望, 但竟然有驚喜, 難得咁好食, 真係好滿足既一日.


 


沒有留言:

張貼留言