總網頁瀏覽量

2008年12月9日 星期二

旅程的第二天(墨爾本)


經過了昨日頗悶的一天, 還擔心着今次的旅程會失望而回, 誰知到了第二天, 行程卻如此精彩.  早上到火車站乘搭蒸氣火車, 食過午飯後再到魚場釣鱒魚, 跟着再乘船出海睇海豹, 再吃龍蝦晚餐, 然後夜觀企鵝回巢, 當晚還給我看到五年一遇的天文現象呢!


從未坐過蒸氣火車, 感覺頗新鮮, 而且沿途風景優美, 又沒有車窗阻擋, 可以將手腳伸出車窗外, 真刺激!


到魚場約鱒魚也很開心, 因為老公跟我也曾經有約魚經驗, 所以不用等職員教導, 便到旁邊自己垂釣, 由於鱒魚極度貪吃, 只需一小粒粟米作餌, 已經能令它上釣, 我釣了兩條, 老公則釣了三條, 真是高興!


我很愛出海, 可以乘船出海, 還可以睇海豹, 簡直是雙重享受. 其實頗大浪, 船搖擺得很, 很易暈船浪, 幸好我無事. 海豹其實很臭, 但也很可愛, 那臭味習慣了其實也不覺得是什麼一回事.


企鵝夜晚回巢很攪笑, 它們上岸後會排成一條隊, 很整齊, 然後從沙灘漫漫行回草叢裏的巢穴. 最可惜是不准攝影!


離開企鵝館, 一望上天空, 就看到了"笑哈哈", 真是很精彩的一天.


 


3 則留言:

  1. 係窩﹗又會錦ARM比你見到個笑哈哈圖既 hahahahaha so lucky wor!
    [版主回覆12/15/2008 18:39:00]咁你個晚有無睇呀?

    回覆刪除
  2. 我又好鍾意睇動物,去南非可以近距離與企鵝拍照..但又驚被啄..很攪笑  妳的龍蝦dinner
    [版主回覆01/17/2009 16:43:00]我睇過蘇文峰四十日環遊世界, 見到佢玩d野好似都差唔多咁, 就係我無得影企鵝囉.  不過都好得意. 話你知, 個龍蝦餐係好睇麻麻地好食咋, 得個魷魚圏係最好食咋.

    回覆刪除
  3. 一天去幾個地方會很趕嗎? 你們是自己揸車的嗎?

    回覆刪除