總網頁瀏覽量

2008年5月8日 星期四

只有傷口痛

終於等到醫生巡房, 醫生跟我說: “我地將整條腸攞出嚟睇左一次, 條腸好靚, 沒有問題, 順便幫你割埋盲腸, 免得第二時有盲腸炎又要再開刀, 仲抽左一公升水出嚟, 但係抽唔哂, d水唔知邊度嚟.  驗血發現你d血有抗體, 懷疑你係紅斑狼瘡.”


聽得我一頭霧水, 只是知道現在沒有了之前的痛, 但變了傷口痛, 還記得我的好朋友怕我悶, 為我帶了部手提CD機來, 怎知一播放, 碟的轉動也震得我傷口痛, 把她嚇壞了, 哈哈! 唯有等傷口埋口, 希望雨過天清, 待折了線, 可以出院.  這十幾天算是比較易過, 每天有家人朋友同學老師來探望, 又收了很多很多大大小小的毛公仔, 慰問咭和花, 擺滿了整張床, 很是壯觀. 住了不知多少天, 我想大概有一兩個星期罷, 就給轉到內科病房, 又因為我的病情比較穩定, 給姑娘安排入住沒有窗的二人房. 

終於傷口可以折線了, 望着姑娘在肚皮上將線頭挑起, 然後剪下, 再拔走線頭, 當然會有一點點痛, 但總算很快過去, 因為只是十幾針罷了.  以為可以出院, 怎知這才是噩夢的開始.

沒有留言:

張貼留言