總網頁瀏覽量

2009年1月9日 星期五

差勁傢俬舖

剛啱呢排娘家裝修, 買左張梳化同飯枱, 又係有氣受!明明係個度睇係張真皮梳化, 諗住俾多二百蚊轉顏色啦, 點知......, 唔止幫你轉顏色, 仲幫你轉埋做人做皮, 你話係咪激死!!! 呢間傢俬舖認真差勁, 咁樣呃人, 極之討厭, 如果係我, 一定唔收貨, 要佢俾番張真皮我, 但兩老又唔識咁做, 照收左貨, 無計.


其實我買左幾次傢俬, 發覺市面上大部份傢俬舖都係咁衰, 只係程度唔同, 落訂既時候就乜都話得, 改到天花龍鳳都得, 收左錢之後就過左海係神仙, 乜都話做唔到喎, 話之你有幾多投訴佢都唔會理你, 你話係咪賤格?


所以呢, 一係就唔好幫襯街外傢俬舖, 如果真係要幫襯, 就自己跟足d, 細心d睇佢個圖(如果訂做), 落訂俾少少好la, 貨到唔滿意唔俾尾數, 咁就唔使蝕咁多.  如果係我, 我真係寧願幫襯"姨媽"傢俬, 雖然明知唔會用得好耐, 但起碼佢唔會呃你, 條氣順好多.


2 則留言:

  1. 既然係錦﹐點解唔去D信得過既大公司買呢﹖點解兩老會收貨架﹖比我一定問個究竟﹗更係要他們比翻張真皮架啦﹗不過我林兩老可能林注多一事不如少一事啦。。。

    回覆刪除
  2. 老人家嘛, 唔識咁多野, 同埋都係費事麻煩啦.

    回覆刪除