總網頁瀏覽量

2009年1月16日 星期五

出院後又再入院

放低了一段日子, 又再執筆繼續寫病誌. 續漸漸康復, 可以出院了


出院後不久, 由於被這個病折磨得太久, 醫生擔心我身體還有其他地方受損, 於是安排我再入院做肺部檢查, 詳細情形已忘記了, 只記得當時要入院住一個星期, 由於我並沒有大問題, 於是被安排睡在走廊, 因為公立醫院床位緊拙的關係.  睡在走廊着實不好過, 經常有人走來走去, 又沒有拉簾, 要睡覺又給走廊燈照個正着, 唯有努力溫習, 因為秘書學校特別給我安排補考機會, 我必須自己閱讀未教的課本然後考試.  還記得當時是十月中, 考試定於十一月.  最後我當然順利通過所有考試, 領取到文憑.(因為我未病之前還在爭取"Student of the Year" 的名銜.)
幸好肺部檢查也沒有發覺有問題.


7 則留言:

  1. Hi
    我都係自己友.
    現在病情穩定了嗎, 不要太辛勞,多點休息

    回覆刪除
  2. Nice to meet u.  我依家都算係穩定, 希望唔好再差落去就好啦.

    回覆刪除
  3. 可以出院,真是要多D休息,瞓多D,好快會康復! 加油! 下星期五,輪到我去醫院復診,有點緊張.因為這是停了所以MMF之後,第一次見醫生,有最新消息再向大家報告.
    [版主回覆01/17/2009 16:46:00]其實呢個只係我十年前發生既事, 我依家好好, 二月頭先要返醫院復診.  希望你d血指數靚靚啦.

    回覆刪除
  4. 多d休息, drink and eat anything which can make your Dai Kong Lick better la

    回覆刪除
  5. 新一年祝你身體健康...心想事成...
    記住要開心心面對個疾病喔,,,好多人都會支持你呀....加油喔.............blog 友
     
    [版主回覆01/24/2009 16:21:00]我都祝你身體健康, 萬事如意, 開開心心! 我會加油, 因為我都知好多人都好錫我, 希望每一個病友都可以積極面對自己個病, 唔好咁易認輸.

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆01/27/2009 22:25:00]哈哈哈, 好得意呀!

    回覆刪除
  7. 恭喜發財﹗﹗祝身壯力健﹐萬事如意﹐金銀滿屋﹐笑口常開!!

    回覆刪除