總網頁瀏覽量

2009年2月19日 星期四

變態上司

由於我"無時停"的性格, 半年後(即03年3月)我又再找到新工作, 可惜還未過試用期, 已經自動辭職離開了, 因為遇上了一個懷疑精神有問題的上司.  事實上, 他其實只是早我幾個月上工的, 在他任職期間, 已令三位女同事相繼辭職了, 亦有些男同事勸我快些離開, 避免發生危險. 本來我只是負責接待跟行政工作的, 後來會計的同事辭職了, 我便要同時兼顧會計的職責, 因此跟新加坡總公司的同事也有聯繫.  後來因為受到這變態上司的人身攻擊, 再加上我已排期做手術的關係, 終於辭職了.  變態上司當然欣然接受, 可是總公司的同事卻跟老闆談及我辭職的事, 叫我留低聯絡方法, 以便遲些再找我.  最後, 那變態上司給炒了, 總公司亦發電郵叫我回去上班, 可是因為我要做手術, 推掉了人家的好意.

1 則留言:

  1. 真係好變態鍋﹗真係咩人都有﹗所以我覺得我呀頭其實都幾好人﹐雖然有時COOL左D同成日鐘意玩神秘。。不過人無十全十美既。。

    回覆刪除