總網頁瀏覽量

2009年2月25日 星期三

骨枯了-- 缺血性壞死(Avascular Necorsis(AVN))--第二篇

如果你在醫院曾經試過排期照這照那的話, 相信你也會知道排期不會有多快吧, 就是因為資源不足的關係, 我在03年3月入紙排快期, 最快也要等03年9月才有期可照, 相信到時也痛死了.  於是跟男友商量後, 決定到私家醫院照.  我跟醫生說出我的安排, 他極之歡迎, 給了我介紹信, 並叫護士教我自己致電查詢各私家醫院的收費, 說出我是HA(醫管局)介紹的病人, 便會有折扣.  最後我用了三千多圓照了MRI(5月頭), 令診斷的時間也能夠快很多呢!  老實說, 如果在能力範圍做得到下, 想得到較快的醫療服務, 由HA介紹病人到私家醫院治療而有折扣這種做法是很值得推薦的, 但大多數醫生都不會主動提出, 大多是因為怕給病人投訴吧!

2 則留言:

  1. 我都是 SLE,   路過睇到你 o 既 BLOG, 想話比你知氣功對依個病有幫助的 ! 可以試試 …. 因為我睇緊個中醫見證好多痊癒 o 既 CASE, 而我自己開始緊 ( 唔應該話痊癒 … 而係可以好似正常人生活 ), 早前我手的關節都有腫痛 … 但食 o 左中醫 4 次藥已經無再痛 , 我覺得依個病治療 o 黎講中醫比西醫好呢 ~ 努力呀 !

    回覆刪除
  2. 謝謝到訪!  其實我以前都有睇中醫, 個陣我其實根本就係正常人咁生活, 但自從04年個腎開始有事之後就無再睇中醫, 因為我醫生講明個腎有事唔好亂食中藥, 所以我停咗無再睇. 我想話, 其實紅斑狼瘡只係一個統稱, 每個病人病況都唔同, 而且病既年期亦會好影響中醫能唔能夠醫番好, 我可以講, 係有d人好好彩, 係病齡未算太深既時候(例如1或2年), 睇到個好中醫, 俾佢醫番好, 但如果病齡已經有番咁上下既(例如5年以上), 就真係無謂試, 因為咁樣好易病發.  但無論如何, 都多謝你既建議.

    回覆刪除