總網頁瀏覽量

2009年10月3日 星期六

我返嚟啦

今次北海道之旅, 真係令我樂而忘返. 8日時間, 唔長唔短, 但第一次有個種唔想返香港既感覺. 本來想去睇紅葉, 但可惜唔係有太多, 可能仲未到深秋卦, 所以只係睇到小小. 不過唔緊要啦, 有好野食都已經好開心了.  等我有心機既時候最將成個旅程打返出嚟先.


今次既行程就係咁:


第一天: 札幌


第二天: 札幌


第三天: 小樽


第四天: 旭川


第五天: 層雲峽


第六天: 美瑛


第七天: 富良野, 夕張, 登別


第八天: 南千歲


行程本來以為安排得頗輕鬆, 點知都仲係太緊湊, 有d地方去唔哂, 唔係太夠時間.  不過唔緊要, 因為可以有籍口諗定下一次北海道既旅程, 相信應該會更加精彩. 而事實上, 仲有好多地方都仲未去玩, 例如函館, 洞爺, 釧路, 網走.........


實在太多, 數唔哂呀. 總之就好好玩, 好好食啦.


 


6 則留言:

  1. 恭喜係有個樂而忘返的假期啊!這樣便沒有白費你做水療的日子. 慢慢寫..

    回覆刪除
  2. 你太客氣啦, 我都祝你中秋節快樂, 雖然係遲左d.  實在好感恩, 個天對我真係好好.  天氣好, 腳又行得算幾好, 係最後個兩日有d痛, 不過都總算順順利利, 中間都有d小插曲. 又係個句, 等我得閑先打返出嚟. 
    返到香港, 又要開始忙碌既生活, 繼續針灸同水療, 真係連上網既時間都無乜呀.

    回覆刪除
  3. Wow!!! So happy la I've never been to 北海道 before!!
    [版主回覆10/07/2009 19:16:00]有機會一定要去下, 真係好舒服架. 我直頭想移民過去呀.

    回覆刪除
  4. 都去左好多地方丫!真開心!
    [版主回覆10/09/2009 23:54:00]都係架, 所以好攰呀.  琴日仲出事tim, 隻左腳無端端企唔到係到, 一行就痛到成個人硬哂, 係閃電既痛, 由條腰一路痛到成個大脾, 應該係條神經線有事, 又要去睇醫生先得, 真慘, 行都唔敢行呀.

    回覆刪除
  5. 嘩~咁你真係要睇下醫生好d~ 係咪因為行得多先會咁丫?

    回覆刪除
  6. wa....~~~正wor~~~
    [版主回覆10/21/2009 20:24:00]係呀, 所以你有機會都一定要去下.

    回覆刪除