總網頁瀏覽量

2009年10月28日 星期三

Kewpie - 北海道之旅的戰利品

日本有好多Kewpie既產品, 仲要係每個地方都有佢獨有既產品, 所以呢, 今次去北海道, 我都搵一D我覺得可愛而又未有既款色(實在有太多太多Kewpie既產品, 根本無可能全部買哂).


我已經盡量忍手, 但最後都買左14個Kewpie.



上面呢三個, 本來只想買一個, 但最後都忍唔到手, 因為佢地實在太可愛. 其實有個再大Size的, 但價錢係買一隻大等如買三隻細, 所以我都係選擇買三隻好過. 



左一係美瑛買既海膽, 勁可愛.  左二係登別地獄谷的赤鬼. 左三係旭山動物園買既企鵝, 最後個隻係層雲峽既便利店度睇到, 所以呢, 真係周圍都會有Kewpie既踪影架, 稍一不留神就會miss左.



係札幌既ESTA十數個拉麵共和國度有間精品店有好多Kewpie, 而我當然又忍唔到手, 買左大頭海藻Kewpie, 花花頭Kewpie, 海膽Kewpie.



呢三個索繩袋超可愛, 入面仲有包糖架.



呢個係扭蛋扭返嚟既Kewpie印, 係舖頭門口度搵到.


沒有留言:

張貼留言