總網頁瀏覽量

2013年3月7日 星期四

期待五月的來臨

做完了兩次換骹手術, 發現原來手術並不如我想像般可怕,可能因為我覺得並不太痛, 止痛機也只按了三數下, 連護士也常來問我為何不按掣呢!

雖然做完手術係有些動作不能做, 但也不如我想像般不方便, 起碼我可以再行街, 兩隻腳的長度變回一樣是令我最喜悅的, 因為從此我買鞋就方便許多, 唔使再為用加高鞋墊而煩惱了。

要是我一早知道手術是這樣的, 我一定會一早就做了, 不會等到今天(骨枯後差不多十年)才做。但話說回頭,如果我不是忍痛忍了這麼久, 對痛已經習已為常, 可能我會覺得今次手術是很痛的。所以痛的程度絕對不能作準,而且更是因人而異!

再過兩個星期,就會由腳尖走路轉為半力走路,然後再過六個星期, 正常的話,我大約五月頭就可脫離拐杖的行列。

很期待呢!

2 則留言:

  1. 很高興你的康復進展很快,但不要心急,要慢慢聽你自己的身體反應。我的教授醫生時常話,康復會有起伏,只要總體有進步就得。我現在已經可以交义腳,和可能樽底剪腳甲,但膝關節時常有病,教授話是筋肉的不平衡,由於當年我的長短腳關係。祝你早日康復
    [版主回覆03/12/2013 18:48:00]其實物理治療師建議我以後都唔好交义腳同樽底,因為佢地驚我會甩骹, 所以基本上我係唔會做你講個D動作。你講膝關節既問題,其實我都有,有時一個姿勢定得太耐,個膝頭直頭郁唔到,一郁就痛到儍,緊左!個盆骨都係咁!我依家已經唔再長短腳,真係好開心!相信你都一樣生活得開心, 祝你身體健康,快快樂樂!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒你, 亦希望你身體盡快恢復過來!! 為你拍掌

    回覆刪除