總網頁瀏覽量

2013年3月12日 星期二

難捱的兩夜

回想起第二次換完骹住院,真的是苦不堪言。事發在轉到復康病房那天,全間病房連我在內有六個病人,只得我一人比較年輕,其他的全是婆婆。心想,今晚又是上演鼻寒大合奏之夜,已做定了心理準備。

後來發現我鄰床的阿婆是撞聾的,基本上可以說已九成聽唔到, 就算係佢耳邊講野,都要超大聲。阿婆脾氣差,又唔知佢因何入院,只係見佢成日自己上床落床,好似好靈活咁。但護士則吩咐我幫手睇住阿婆,話如果佢自己行出病房就㩒鐘仔通知佢地,咁即係阿婆係行得唔穩陣啦。一個下午,已令我怕左阿婆。

首先,佢有個會一個鐘就大大聲報一次時既鐘,“依家係下晝三點鐘, 依家係下晝四點鐘”如此類推,日頭都無所謂,但半夜瞓瞓下突然咁報時,咪唔使瞓囉!另外,佢有個響得好大聲既手提電話,電話響左好耐,佢都係聽唔到既。仲有就係,佢係床度想攞個床頭櫃既野,但個櫃門可能實左D,佢就好大力咁撞開張高椅,就係咁, 成日撞埋我張床,一個下午都已經撞左我好幾次,救命呀!我D肉仲痛緊架!到探病時間,佢個仔嚟探佢,佢就大大聲講野,又閙屋企人, 好惡頂!呢D都唔算最痛苦,最痛苦既係夜晚瞓覺既時候! 

阿婆十點幾就瞓,起初都無乜野,到十二點就黎料,佢可能有D傷風感冒,因為打平瞓,所以就鼻水倒流,就係咁,佢坐起身開始“卡To",就係咁”卡To"左成晚,明明就卡唔出,都要夾硬卡,聽到我勁辛苦,跟住就輪到呻鼻,呻到劏豬咁聲,吐完痰就到鼻水,唉, 不但耳仔受罪,仲有心理上好大壓力,佢個鐘又響“依家係半夜三點鐘”。因為我自己長期病患,抵抗力比較差,對呢D傷風感冒特別驚,怕俾佢傳染到就唔好啦。忍無可忍下,終於要求護士調床,可惜因為係半夜,仲要無乜床位,所以調唔走,我唯有要求護士俾個口罩我都好。最後我成晚眼光光,耳戴住耳筒,口鼻戴上口罩,先勉強到天光。全場個個病人都無瞓。如事者,第二晚都大同小異,不過就只係嘈左四個鐘,叫做勉強有得瞓下。

雖然我知阿婆都好辛苦, 但又實在係勁難頂囉,大家都係病人, 點解我仲要受埋阿婆你既唔舒服呢? 我住院既日子同經驗都唔少,試過瞓係個成晚叫救命既阿婆隔離都無今次咁辛苦囉!好彩頂左兩晚,個阿婆終於都出院,我先至有覺好瞓咋!



沒有留言:

張貼留言