總網頁瀏覽量

2010年10月26日 星期二

台北之旅第三天

昨夜吃過了胡椒餅, 再加上酒店冷氣令喉嚨乾渴, 一早起床, 喉嚨極痛, 慘了!


早晨到了酒店隔一條街吃郭蒸餃加玉米湯, 一個便宜但味道一般的早餐.



今天是行程最後半天, 是時候去買手信了. 先到江記華隆買脆脆豬肉紙,



再到李製餅家買鳳梨酥,



 然後再維格買我愛的鳳朵酥, 再到西門町走走, 吃吃可樂餅,



 到峰大咖啡坐坐, 然後到老天祿滷味買雞翼鵝翼鴨舌, 再到

謝謝魷魚焿吃一碗,



 便回酒店大堂取回行李, 然後到機場去了. 這樣就完成了台北三天之旅了.


3 則留言:

  1. 台北真是美食天堂, 我都好想再去一次呀!!
    [版主回覆12/09/2010 18:52:00]不過D野食通常都係高鹽高脂, 所以我都唔係好敢食太多.

    回覆刪除
  2. 唔止高鹽高脂仲好大件頭..仲話夜市~ 小食般如什麼雞扒、肉丸(巨形粉果).. 都唔食得幾多..台灣我至愛豆腐花,厘個又超細碗豆花,又有珍珠(奶茶o個d),d糖水仲極清甜.. Kewpie又冇食過呀? 我要食~
    [版主回覆12/10/2010 17:23:00]咁我又無食過你講個D喎.  查實我係第一次去台灣, 點知一去就病, 好無癮, 個幾日喉嚨痛乜都唔想食, 有機會真係要去多次再試多D野食先得.

    回覆刪除
  3. 不錯不錯,支持樓主~~~

    很酷哦.....的blog~~
    搬建中的鋼琴一見鍾情(移建中琴) 拿筷子吃飯膾炙人口(筷至人口)
    哪一種邊右帽常è濃?的? (這更 *** ) jan sport

    哪一種蛇生命力最強? 三吋不爛之舌(蛇)
    為什麼冰山只有一角 ? 另一隻腳被鐵達尼號撞斷了 鴻杰 美食天堂 食譜 電玩遊戲 歐洲旅遊 東南亞旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 網際傳媒 台中搬家 工業用電腦 electronic fuses suppliers 紅酒 電纜線 電波拉皮 高雄亞信 東京旅遊 台中機場接送 動漫卡通

    回覆刪除