總網頁瀏覽量

2009年9月2日 星期三

惡夢開始了

07年9月尾突然腳腫起來, 記得06年3月也曾經試過, 可以墊高雙腳睡覺便能復完, 但隔了數天, 腳又再度腫脹起來, 我知道今次事態嚴重, 不得不入院了. 於是在10月2日, 自己一個人執拾好行李到急症室去, 到了分流站, 護士己立刻安排我去見醫生, 不用等上三個多小時, 真好彩! 當然, 醫生也要我立即入院了.

最後我被安排入住腎科病房, 進行一輪入院必做的答問環節後, 很快便有醫生來作基本檢查, 叫人抽了血, 便一直等待血報告的結果.  第二天早上, 主診醫生到來翻開血報告, 原來我的血蛋白只得21(正常是36), 血蛋白頗低, 所以才會這麼腫(由於血蛋白其中一個功能是將血裏的水份吸着, 由於血蛋白不夠, 血裏的水份便都走到皮膚下了, 因此才腫脹起來.) 再過了一會, 上次的高級醫生也來到, 看看我雙腫腳, 用手指篤了幾下, 便叫我要做抽腎組織檢查了.  老實說, 我心裏也一早預料到有這一步了, 所以並未太驚訝, 只是心裏還是很害怕罷!

6 則留言:

  1. 我都是紅斑狼瘡病的患者, 情況跟你差不多, 但我的腎炎已經好了, 剛做完第二次 hip core decompression 手術o   體內蛋白不夠易引起高膽固醇, 請小心飲食, 可以試下食多少少魚, 另外加飲"Amway" 的protein powder,  我之前試過腳腫的情況有改善o 至於蛋白尿, 有時太攰/ 心情不好, 都會多d, 請放鬆心情, 本人覺得情緒絕對影響病情!  "抽腎組織" 的確很痛, 但一定要抽先check 到個腎有咩問題, 請放鬆心情!!!        
    [版主回覆09/15/2009 18:34:00]真羨慕你的腎炎已經好了, 我也期待有這一天.  到了2009 年的今天, 比較因擾我的只剩下骨枯跟腎炎, 腎炎現在控制得還算可以, 骨枯則對我的生活影響得比較大, 可是也已經有辦法令我好一點了. 其實我也是樂天派, 所以你說"情緒絕對影響病情" 這一句我是絕對認同的. 
    做完了core decompression, 記得努力做物理治療跟水療, 才能令雙腳的肌肉回復力量, 那麼你便會行得好一點了, 大家一同努力吧!

    回覆刪除
  2. 我都有SLE...已經9年了.. 都同你地一樣影響左個腎,都一樣有腎炎... 醫生話我個腎炎程度,已經去到 LV4.. 都是比較難醫了...但我個腎而家已經沒事啦..已經無左腎炎啦.. 我信相你都一樣會沒事GE^^!! 不過,真係要注意飲食呀^^!! 加油呀!!!
    [版主回覆11/06/2009 22:44:00]聽見你的腎已經沒事了真替你高興, 我呢, 腎炎到現在已經有5年了, 食了各種不同的藥, 到現在叫做比較好一點點, 但還未痊癒呢, 總是殘留了一條小尾巴似的, 怎也不願離開我呢, 真是煩人. 我已經盡量不吃高納的東西了, 每天吃最多3-5g鹽, 總會計着叫自己不要超標.
    見你年紀輕輕, 日子真的不易過呢, 我們一同努力吧, 有不開心的時候也可跟我分享啊, 始終病友是真的較容易體會到你的心情呢.

    回覆刪除
  3. 好呀好呀,我地互相分享下啦^^! 我都覺得病友是最明白病友的!!! 一齊努力!!

    回覆刪除
  4. 你地好~我都係病者, 上星期抽咗腎組織,係type 4, 而家開始食類固純+MMF~ 啱啱開始食, 成日餓, 眼瞓, 心跳快~
    [版主回覆01/20/2010 21:10:00]我記得我最初食MMF 既副作用主要係白血球低, 成日得番2.1, 1.9, 你講個D副作用應該係類固醇造成既, 仲可能會有手震同埋情緒低落tim, 我諗你應該係食緊高劑量既類固醇, 不過醫生會同你密D覆診, 然後就會減藥, 到時就唔會咁辛苦, D副作用都無咁明顯架啦, 唔好太擔心.  有乜唔開心咪入嚟分享下囉, 呢度都幾多同路中人架. 努力呀!

    回覆刪除
  5. 今次係我第2次接受類固純治療啦, 上次食咗大半年, 肥咗十幾磅,真係好恐怖~ 可能我夜晚先食藥(因為唔想自己不停食嘢)所以又瞓得唔好~ 我上星期抽過腎組織, 好彩唔痛, 但瞓係度24小時,真係好辛苦....好漫長.....
    [版主回覆01/25/2010 16:54:00]嘩, 你夜晚先食類固醇真係好難會瞓得好喎, 不如朝早食啦, 休息得好係好緊要架, 起碼身體會好快D嘛. 我係好敏感個種人, 所以抽腎組織覺得勁痛, 你就好啦唔痛.  個24個鐘真係幾難頂架, 希望以後唔使再做啦.

    回覆刪除
  6. 同病相憐... 我16歲就有呢個病.. 到宜家已經年幾啦.. 起初果腎冇事既..之後既幾個月先發現影響到腎. 番學又好似跟唔上咁.. 今年仲要會考timT^T 最後一屆啦...都唔知點好
    [版主回覆01/25/2010 16:51:00]又難怪你會擔心既, 咁後生就有呢個病, 仲要會考tim, 個腎有事, 個人好似特別易攰D, 記得要注重休息呀. 無論如何, 盡力就得啦 , 對得住自己, 唔會後悔嘛. 唔好睇得成績太重, 成世人唔係剩係靠呢份成績嘛, 總會有出路既. 你重咁後生, 前面重有漫漫長路要行, 所以都要俾心機呀, 我支持你呀!

    回覆刪除