總網頁瀏覽量

2009年5月13日 星期三

開始食MMF的日子

自04年10月29日開始食MMF, 一開始吃的份量是早晚各750mg, 以我所知, 服用份量要根據病者的體重而定, 當時的我只有42kg. 吃了一年的時間, 各樣指數也沒有太大轉變. 再加上每次覆診時所看的醫生也不同, 他們原來也對我這個病有不同用藥的看法, 於是另一派的醫生就給我轉了另一種藥, Cyclosporin A, 當時無知的我根本無從選擇, 也不知是什麼一回事, 只知不用再自己付幾千完買藥吧!  做我們這類病人的, 很多時根本沒有選擇權, 有很強的肉隨砧板上的感覺!

10 則留言:

  1. hihi~又係我啦 我今日開始食MMF啦... 我想知果d藥會有咩副作用嫁>.<
    [版主回覆05/22/2009 18:36:00]食MMF已經算得係比較小副作用, 因為佢會針對性咁對付有問題既細胞, 唔會傷害咁多正常細胞, 相對於d舊藥當然係好d, 但舊藥都有佢既好處.  食MMF 既副作用比較少, 我食個陣會令白血球減少, 呢個係其中一個主要既副作用, 所以都會令你比較易受感染, 記得小心d, 唔好去咁多人多既地方啦.

    回覆刪除
  2. 我由今年4月起開始食mmf,早晚各四粒,請問你食左幾耐先可以停mmf~開支好大呀~
    [版主回覆06/08/2009 12:29:00]唔好意思, 因我病了, 無開電腦, 所以咁耐先覆.
    嘩! 乜你要食咁多粒. 其實即係幾多mg呀? 係咪1000 mg呀. 不過都真係好貴. 符合資格的話你可以申請基金幫手. 風濕病基金會
    我食MMF食左差唔多三年, 不過最後都無效, 所以依家轉左食Cycl A. 希望你有效啦, 始終MMF比較少副作用, 有得揀的話我都情願食MMF.

    回覆刪除
  3. Cyclosporin A 我都有食 ~"~   早晚兩粒..."  姐係早晚各50MG ~~
    隻藥好臭~~"  不過...份量已經小左~~"  之前我食好大劑量~~
    MMF 我又要早晚食4粒~~
    仲有好多藥~~~~~~~~  唔想食 >"<
    [版主回覆06/08/2009 12:33:00]嘩, 乜咁誇張? 又食Cycl A, 又食MMF? 我未聽過同時食兩隻藥咁多喎, 乜你好嚴重咩? 隻Cycl A初初食都唔覺得好臭, 覺得有D似啤酒味, 但食得耐左, 就覺得越嚟越臭. 我都係早晚兩粒, 各50mg. 咁你有無食類固醇呀?

    回覆刪除
  4. 其實我本身開頭感覺上唔太嚴重....因為只係食小量GE藥"  但我腎炎都有4級
    之後....醫生話我血尿好多開始吊藥~ 1個月1針" 共6針
    點知....我吊到第4定唔知第5針果陣...我去左燒野食..
    我只係食左好小....但因此搞到腸唔郁 -_-
    訓左半個月醫院有多~~  就係果次搞到身體變得好差~  醫生話之前吊GE針都已經失效
    果陣...就開始食MMF .... 食食下就食埋Cyclosporin A - -
    食到就黎痴線 =_=   而家Cyclosporin A 早晚兩粒同MMF早晚4粒已經小左好多...
    類固醇而家隔日食1粒~  5MG~~
    [版主回覆06/12/2009 18:57:00]嘩, 聽落都幾嚴重喎! 我都有腎炎, 係 IV +V型, 都算係幾麻煩, 不過都唔使食咁多種藥. 你之前吊既係咪Cyclophosphamide? 你依家d指數會唔會好好多?
    我依家每日都食類固醇4mg, 但就要食埋Cycl A同埋d 血壓藥囉.

    回覆刪除
  5. 我D指數好左好多LU~~
    琴日去左覆診D指數全部都正常番曬~~
    個C3我升左兩年= = 終於回復正常
    減左兩粒Cyclosporin A  下次可能有得減埋另外果兩粒~  咁就唔洗再食臭丸
    我之前食E隻藥....臭到差D嘔左出黎 -_-
    醫生安排我去驗有冇骨質梳鬆@@ 不過排期排到下年~~~ 你有冇驗過? 我想知係點驗=_=
    我唔記得左之前吊果隻藥個名- - 不過吊完隻眼會好唔舒服~ 仲會嘔~~~
    [版主回覆06/15/2009 18:15:00]你個C3可以回復正常咁好, 我由病發(即係98年)到依家都未正常過, 通常都得三點幾. 你有得減藥咪幾好.
    骨質疏鬆檢查我幾年前做過, 我醫院就好快俾我做, 好似唔使一個月就有得做. 其實都係換左件衫, 然後瞓係張床上面, 就好似旅行小蜜峰咁講, 個工作人員會教你做d簡單動作, 跟住唔好郁就得, 好易.

    回覆刪除
  6. 我之前都有食MMF,效果不錯,只是白血球低左D.半年前,醫生停左隻MMF,我都唔見得白血球升番. 算啦! 我只希望個腎Keep得好就心足. 另外, 我都做過骨質疏鬆的檢查, 不過, 排期唔洗排咁奈, 一個星期之後就有得做, 好似係要自費. 好簡單, 沒有任何痛苦. 佢會叫你換衫, 然後瞓在一張特別的床上, 叫你做D 動作, 工作人員很專業, 不用擔心.
    [版主回覆06/15/2009 18:33:00]我以前食Azathiopine都會白血球低, 仲會甩好多頭髮. 後來食MMF, 又係攪到白血球低, 停左藥都要等好耐個白血球先升番. 依家食Cycl A 就無呢個問題, 個白血球成日都有七點幾, 同以前一點幾同二點幾真係差好遠.
    我個陣做呢個檢查, 醫生仲話D骨仲好好, 不過已經係幾年前既事, 依事唔知變成點lu.

    回覆刪除
  7. 請問食MMF,會否引致無症狀的發燒?發燒是不是其中一種副作用引致?謝謝!

    回覆刪除
  8. 我都剛開始食MMF,好幸運網上搵到你地帶來嘅資訊,希望大家都身體健康

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 想請問大家食了MMF一段日子後,有冇作噁的副作用?

    回覆刪除