總網頁瀏覽量

2013年1月14日 星期一

新的一年

快要做第二次髖關節手術了! 雖然第一次的手術尚算順利, 亦沒有預期中那麼痛, 但心裡還是有點緊張, 有點害怕。害怕的不止是痛, 而是怕嘔!皆因上次手術後嘔個不停, 還要平躺着嘔, 極度難受呢!

今個星期五,我的右腳終於放監了, 可以不用再拿拐杖行路。不經不覺已過了手術後的 6+6 過程。6+6 代表6個星期的腳尖走路(touch down) 和6個星期的半力行走(partial weight)。手術前, 因為關節枯了令我矮了一點, 手術後我的腳已變回以前的長度,但腳筋拉得很緊, 因為腳突然長了, 肌肉便拉得緊了, 到現在還要常常做拉筋運動呢! 第二次手術後, 我的左腳相信會有同一命運, 要再受拉筋的苦, 慘!

很期待雙腳自由行走, 不用拐杖的日子, 但一切已跟十年前有太大的分別了。很久沒去過銅鑼灣, 相信所有舖頭都變了樣。我已變成大鄉里出城,很久沒搭過地鐵和巴士小巴,很久沒有單獨一人上街, 一切一切, 要重新適應,只怕有點不太習慣。

希望一切都安好, 這也算是我新一年的願望。也希望我的blog 友個個身體健康, 快快樂樂!

4 則留言:

  1. 祝你快啲好番, 一齊去威!

    回覆刪除
  2. 之前都有睇你個blog,但之後「失散」咗,今日睇返,恭喜你做了手術重獲自由^^我同你一樣SLE同骨枯,2邊髖關節都下陷了,左邊特別痛,拐仗陪伴咗我幾個月,醫生話等我忍無可忍就做手術,請問你做全髖手術定表面髖關節?我見私家醫院有表面置換但又話女人唔做得,我都希望可以做返正常人,我今年30歲,有咗SLE2-3年,大家加油
    [版主回覆01/30/2013 22:55:49]首先,多謝你!聽到你同我有一樣的苦, 也希望你快些脫離痛苦。醫生都係同我講, 叫我痛到頂唔順先做手術, 我反覆考慮左好幾年,又做針灸,最後拖左足足十年。我一開始骨枯係先做鑽洞手術的(Core Decompression), 你的情況是否嚴重到要做全關節置換呢(Total Hip Replacement)? 所謂的表面置換,以我所知,係好初期骨枯未太嚴重既情況先可以做,你既然已痛到要用拐杖行, 相信情況都唔輕微,所以未必適合你。我做既係全髖關節置換,下星期一要做另一隻腳了。你得了SLE才兩三年,是否用很重類固醇,所以引致骨枯呢?希望幫到你啦。

    回覆刪除
  3. 好高興認識你呀^^日後大家可以互相支持啦!我2010年6月發現血少板得返6,就入院,初期食40mg類固醇,食了2-3個月,私家醫生比食免疫抑制劑我食,就停類固醇,食咗3個月左右葯物敏感,又食返類固醇20mg,慢慢減到10mg,qe就比我食自費mmf 1000mg+類固醇7mg,之後mmf攪到我白血球底,改食500mg+4mg類固醇直至而家。我2011年9月開始腳痛,qe都話唔係骨枯,因我食類固醇唔算多,到2012年7月照磁力共震,髖骨已下陷,2012年9月入院骨科話唔好做住,因為我仲行到,痛係痛架,但好似已經溶入咗生活,唯有積極揾治療方法,我地唔能夠抗拒SLE侵食我地邊部份,我個肺早被入侵至纖維化,醫生都話無得攪,但對上2次覆診又話個肺好咗,所以唯有同病魔共存,多謝你為我導航,我一直都想揾髖關節手術後護理同想知係咪要改變日後生活狀況,睇你個blog就認識咗好多了,你好叻忍痛咗十年,我而家先2年咋,仲好慢長,針灸咗1-2月都無效,而家等頂唔順就做,QE好快話幫我排2-3個月就得,唔洗等太耐,預祝你快d好可去旅行,澳門一日遊都好^^
    [版主回覆01/31/2013 19:54:34]每一個SLE病人經歴既野都幾唔同,但都係苦囉!唯有靠身邊親人支持,再加病友支持,先可以撐得住, 特別係病友,因為大家身同感受,好多感覺一聽就明,無呢個病既人根本無可能明白有幾痛苦。
    其實聽你咁講, 最初一痛醫生就應該叫你照張X﹣RAY先,唔好估估下,起碼有個初步資料,跟住再排MRI,通常都等好耐, 所以應該叫醫院轉介你去私家度照,會平D同即刻知結果,唔使拖到成年後,骨枯已經嚴重到連Core Decompression都做唔到。我拖到十年係因為我有做呢個手術,所以拖慢骨枯速度。
    另外如你想揾術後護理, 其實係手術之前會有講座,有小冊子派,到時你就會清楚好多, 同埋我上一個BLOG都有病友留左D youtube link,應該都有D幫助。乜QE排得咁快可以做手術既?我間醫院要排成年幾呀!都係醫生個句, 真係痛到頂唔順先做啦,始終唔可以用一世,依家可以話係人生黃金時期,有番對腳可以做好多野, 但又怕好快要做第二次換骹,所以我都考慮左好耐,真係痛到瞓係度都痛,個種痛我真係不能承受,痛到要坐輪椅。我依家最希望做完對腳,跟住再有得換埋腎,咁就真係可以重生嘞!
    提一提你, 其實下次你如果打野俾我,又有太多個人資料, 你可以係comment下面tick左“Private Comment", 咁就會剩係得我同你睇到架嘞。

    回覆刪除
  4. 手術順利真好, 希望你病情一直好轉, 祝身體健康, 開心快樂!

    回覆刪除