總網頁瀏覽量

2012年3月6日 星期二

女人仔病

剛剛係yahoo個page睇左篇稿, 講有關女人仔病, 係關於男人係時節送禮俾女方, 女方一收到禮物第一時間問價錢, 然後開始嫌貴, 嫌款色唔啱, 還說自己買會有VIP折扣, 恨不得立刻拿單據去換.  說出男方一番心意, 到頭來換來一堆埋怨, 連一句多謝也沒有呢. 經歷數次後, 男方有了陰影, 不敢再送禮物了.

自己也有女人仔病,  老公常會在時節送禮, 說真的, 大部份飾物的款色都不太合心意, 他也習慣了,並已拿了單據預了跟我去換, 實在很貼心, 但實在也很殘忍.  幸好我每次收禮物時還是會有一句多謝加一個擁抱, 還不算太差吧! 我想我還是要學乖一點, 就算款色不太合意, 還是笑着收了它.

今年的情人節還算不錯, 真是有驚喜的, 還要是雙重驚喜呢. 多謝老公!


2 則留言:

  1. 你就好啦! 我老公話我咩嘢都有, 驚死重覆, 一係就我買有折扣, 佢買貴咗會俾我嘈, 所以冇禮物收好耐喇!
    [版主回覆03/15/2012 22:20:54]咁以後如果有機會佢再送野俾你, 你就唔好女人仔病發作啦.

    回覆刪除