總網頁瀏覽量

2010年4月9日 星期五

又加我藥, 激死!

星期三剛剛覆完診, 竟然係睇我唔想睇既腎科醫生. 佢係高級醫生, 但我覺得佢既思維方式實在係太簡單. 以我睇左呢6年既經驗, 每次睇親佢都唔會有好事發生, 因為佢次次都係會叫我 "加藥", 所以我好唔鐘意睇佢. 果然, 今次都唔例外, 又係加藥. 個原因係因為蛋白尿又多左, 所以要加血壓藥去降蛋白尿.

點解我會話佢思維方式簡單呢, 因為佢就好似一部機器, 有哂公式咁做野, 完全無 buffer, 無乜商量餘地, 基本上你同我知道條方程式就已經可以坐佢個位. 所以呢, 可以唔使睇佢就最好.  但好不幸, 佢竟然mark低左下次覆診要睇番佢, 真係慘!

其實蛋白尿多左, 有可能係我抽血之前食左好多西藥所引致, 因為我之前感冒. 依家已經好番哂, 所以個抽血結果唔可以全然作準, 我係醫生的話就會覆診期短D, 睇多一次血報告先再決定加唔加藥.

沒有留言:

張貼留言