總網頁瀏覽量

2009年6月26日 星期五

第一次吃環磷酰胺

由於是腎炎四型+五型, 醫生都比較緊張, 要先對付第四型, 於是要我吃一種比較強的抗癌藥環磷酰胺(Cyclophosphamide), 因這種抗癌藥在歷史上比較有效的關係, 一般療程為三個月.


當然, 副作用也比較多. 會像癌症病人一樣, 甩頭髮, 作嘔, 無胃口, 而最大的副作用是會令白血球降低及影響到生殖能力. 除了這種藥以外, 又另外要吃一種防止生蛇的藥, 還有用一種防止口腔潰爛的藥水漱口.  比平常吃的藥還要多出好幾種, 真是多藥到不得了.  每天看着一大堆藥, 還要小心執拾清楚, 深怕會食錯或食漏藥, 還要多飲水, 以防止膀胱出血(又是另一種副作用).


老實說, 根本連吃的胃口也沒有, 又怎會多飲淡而無味的水呢? 只是短短的個半月, 人已消瘦了許多.



 


1 則留言:

  1. 所以我覺得你好勁!!!我都唔敢/唔會呻咁多 ..MMF係貴,但同我暫時仲夾到,冇左蛋白尿及其他腎衰問題..anti-dna這表面活蹦數據也減低了..10月左右就4年lu.. take care of yourself!
    [版主回覆07/01/2009 12:36:00]能夠夾到MMF 係一種福氣(我覺得), 因為起碼副作用會少D, 所以都算係好事. 一齊繼續努力啦.

    回覆刪除