總網頁瀏覽量

2008年11月18日 星期二

一對小貓貓


這對貓貓真可愛, 本來我只買了黑色那一隻, 回家後, 還是覺得不捨, 最後還是把白色那隻也買下來, 成為一對可愛的黑白貓貓!


4 則留言:

  1. The little black cat looks like Sailor Moon's cat hahaha Do you think so? You really love little things ah!! heheeheheh

    回覆刪除
  2. Actually I love the eyes of the cat, they are so cute! And they are quite big, let me bring u to the store when we go out for dinner at apm, ha ha.

    回覆刪除
  3. i think i know where u got it la! is it on the star bulk's level? near the esculator??
    [版主回覆11/20/2008 13:47:00]No, I got it at the shop nearby 板長.

    回覆刪除
  4. 兩對放在一起更可愛
    如果是真貓就更好
    [版主回覆11/26/2008 19:19:00]你喜歡貓還是喜歡狗多一點呢? 我自己其實養了一條小狗, 但看見這對貓卻很喜歡. 倘若是真貓, 我反而有一點兒害怕呢, 因我怕它會抓傷我. 哈哈!

    回覆刪除